MANUFAKTURA CAFÉ & BISTRO S.R.L. („Locație” sau „noi”) cu sediul în Otopeni, Str. Oituz nr. 47, et. 3, ap. 1, Jud. Ilfov, este operatorul datelor dumneavoastră cu caracter personal prelucrate atunci când vizitați www.manufakturacafe.ro („Site-ul”) și locațiile noastre fizice.
Scopul prezentului document este de a detalia modalitatea în care datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate în contextul utilizării website-ului Site ServUS (denumit în continuare „website-ul”), în conformitate cu legislația aplicabilă prelucrărilor de date cu caracter personal, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”).
Definiția datelor cu caracter personal: acestea reprezintă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Acest website este administrat de societatea comercială MANUFAKTURA CAFÉ & BISTRO S.R.L., cu sediul social în Jud. Ilfov, Str. Oituz nr. 47, et. 3, ap. 1, Cod Fiscal RO33529726, înregistrat în Registrul Comerțului cu nr. J23/2509/2014, telefon: 0745.141.766 , e-mail: office@manufakturacafe.ro , denumit pe parcursul acestui document „Locație” sau „noi”.
Datele de contact pentru orice întrebări/solicitări referitoare la protecția datelor cu caracter personal sunt:
a) e-mail: office@manufakturacafe.ro
b) telefon: 0745.141.766
Astfel, întreprindem toate demersurile necesare pentru a prelucra datele dvs. personale în conformitate cu principiile stabilite în legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”).
Datele personale înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (numită și „persoana vizată”). O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Prezenta politică reglementează modul în care gestionăm datele dumneavoastră cu caracter personal și include informații precum:
• categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm;
• scopurile și temeiurile prelucrării datelor dvs. cu caracter personal;
• durata prelucrării acestor date;
• drepturile dumneavoastră în calitate de persoană vizată și modul în care le puteți exercita;
• categoriile de entități către care putem transfera datele dvs. cu caracter personal (atunci când este cazul).
- CARE SUNT CATEGORIILE DE DATE CU CARACTER PERSONAL PE CARE LE PRELUCREAZĂ SOCIETATEA?
1.1. În cazul vizitatorilor Site-ului
Categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm în acest context sunt: ora și data accesării Site-ului și adresa IP de la care a fost accesat Site-ul. Utilizăm datele cu caracter personal colectate de la dumneavoastră când accesați Site-ul, pentru a monitoriza traficul și pentru îmbunătățirea navigării pe Site. Avem un interes legitim de a efectua aceste operațiuni de prelucrare, pentru a asigura funcționarea corespunzătoare a Site-ului și îmbunătățirea acestuia.
1.2. În cazul completării formularului de contact
Informațiile furnizate de către dvs. prin folosirea datelor de contact sunt furnizate în mod liber de către dvs. și nu necesită obligativitatea obținerii consimțământului din partea Manufaktura.
1.3. În cazul completării formularului de rezervări
Categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm în acest context sunt: nume, prenume, telefon și, opțional, adresa de e-mail.
1.4. În cazul transmiterii unui e-mail
Informațiile furnizate de către dvs. prin folosirea datelor de contact sunt furnizate în mod liber de către dvs. și nu necesită obligativitatea obținerii consimțământului din partea Manufaktura.
Categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm în acest context sunt: conținutul mesajului pe care ni-l adresați.
1.5. În cazul în care transmiteți o comandă plasată pe site
Categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm în acest context sunt: nume, prenume, telefon, adresa de e-mail, adresa de livrare, date de facturare, conținutul mesajului pe care ni-l adresați.
1.6. Dacă sunteți membru al programului de fidelizare Manufaktura Coffee App
Printre tipurile de informații personale pe care le procesăm se numără:
- Numele și prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon, sexul dvs., data nașterii;
- Informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dvs. de marketing sau în cursul participării la concursuri, sau anumite oferte promoționale;
- Recenzii și opinii referitoare la serviciile noastre;
- Informațiile pe care le furnizați cu privire la opțiunea dvs. de a vă opune comunicărilor de marketing/cadouri personalizate realizate în baza interesului legitim;
- Preferințele dvs. alimentare colectate în urma utilizării platformelor site și/sau a aplicației de fidelizare;
- Pozele realizate în cadrul locațiilor noastre cu ocazia anumitor evenimente; Cu ocazia organizării anumitor evenimente în cadrul restaurantelor noastre, este posibil să realizăm câteva fotografii, iar unele dintre aceste ar putea fi distribuite și în mediul online pentru a arăta și celorlalți cum sunt evenimentele noastre. În orice caz, pentru că ținem cont de dreptul dvs. la viață privată, avem grijă ca fotografiile să nu evidențieze anumite persoane si vom face tot posibilul ca dvs. să fiți informați despre faptul că vor fi făcute fotografii (pentru obiecțiuni cu privire la fotografiile noastre a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”).
- Tranzacțiile și componența acestora, valoarea notelor, locațiile în care s-au emis notele, numărul vizitelor avute în locațiile societății;
- Cupoanele generate, cupoanele folosite și valoarea tranzacției pe care s-au aplicat;
- Datele rezervărilor făcute fie prin telefon, fie prin aplicația de mobil, numărul persoanelor, data și ora, locația aleasă;
- În contextul utilizării aplicației de mobil: date cu privire la telefonul dvs., versiunea sistemului de operare, istoricul accesărilor aplicației și localizarea dispozitivului dacă aceasta a fost permisă de către utilizator;
- În contextul utilizării platformelor site: date cu privire la echipamentul electronic folosit de dvs.: adresa IP, număr de identificare, versiunea sistemului de operare, istoricul accesărilor;
- Orice alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați, precum domeniul de activitate, sectorul în care locuiți, studii, stare civilă, ieșiri din țară, stil de viață;
- Domeniul de activitate și compania în care lucrați, în cazul în care doriți să beneficiați de un anumit discount preferențial adresat strict companiei și strict în calitate de angajat al acesteia. Alegerea companiei este strict decizia societății, care își rezervă dreptul să hotărască în orice moment încetarea programului sau modificarea acestuia.
Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract, există posibilitatea de a nu putea să vă oferim anumite servicii. De exemplu, dacă nu ne furnizați nume, prenume, adresă de e-mail sau număr de telefon în cazul în care doriți să faceți o rezervare sau să plasați o comandă, nu vom putea să efectuăm rezervarea sau să îndeplinim comanda. Sau, în cazul în care nu doriți să ne oferiți numele, prenumele, adresa de e-mail și numărul de telefon, nu veți putea deveni membru al aplicației de fidelizare.
1.7. În cazul completării formularului de feedback
Informațiile furnizate de către dvs. prin folosirea datelor de contact sunt furnizate în mod liber de către dvs. și nu necesită obligativitatea obținerii consimțământului din partea Manufaktura.
Categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm în acest context sunt: nume, prenume, telefon, e-mail, conținutul mesajului pe care ni-l adresați, numărul notei, data și locația consumației.
1.8. Dacă sunteți potențial angajat:
Colectăm informații din CV-ul transmis de dvs., precum și orice altă informație transmisă odată cu CV-ul.
1.9. Dacă sunteți angajat:
Vă rugăm să vedeți politica de confidențialitate aferentă angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la departamentul de resurse umane.
1.10. Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri:
Colectăm numele, prenumele, funcția, precum și orice alte date furnizate de dvs. sau de societatea pe care o reprezentați.
1.11. În cazul în care vizitați locațiile noastre fizice. Sistemul de televiziune cu circuit închis – (IP-CCTV):
Dacă vizitați sediul Societății sau locațiile noastre, aflate în interiorul clădirilor (inclusiv, de exemplu, în centrele comerciale, clădiri de birouri) sau pe terase, putem prelucra imaginea dumneavoastră, captată de sistemul de televiziune cu circuit închis (IP-CCTV).
Societatea operează un sistem de televiziune cu circuit închis – IP-CCTV, exclusiv pentru a asigura paza și protecția, siguranța și securitatea persoanelor și a bunurilor, pentru a preveni, descuraja și gestiona incidentele de securitate și prevenirea săvârșirii de infracțiuni. Acest sistem face parte din măsurile menite să susțină politicile de securitate ale Societății.
Caracteristicile tehnice ale sistemului IP-CCTV:
Sistemul IP-CCTV este un sistem convențional. Toate camerele de supraveghere funcționează 24 de ore/zi, 7 zile/săptămână.
Zonele aflate sub supraveghere video:
Sistemul IP-CCTV operat de Societate monitorizează suprafața minimă necesară pentru a asigura paza și protecția, siguranța și securitatea persoanelor și a bunurilor în locațiile Societății.
Nu funcționează camere de supraveghere video în zonele ce oferă un grad mai ridicat de discreție (cum sunt, de ex., vestiarele angajaților sau toalete).
Scopul și temeiul prelucrării efectuate prin sistemul IP-CCTV:
Prelucrăm datele captate prin sistemul IP-CCTV, pentru o durată limitată de timp și exclusiv în scopul asigurării siguranței și securității, pazei și protecției persoanelor și bunurilor. Efectuăm această prelucrare în interesul nostru legitim (art. 6 (1) lit. (f) GDPR) sau, în cazul spațiilor comerciale mai mari de 500 mp, pentru conformarea Societății cu dispozițiile legale privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor (art. 6 (1) lit. (b) GDPR).
Durata de stocare a datelor captate prin sistemul IP-CCTV:
Păstrăm imaginile captate de sistem pentru minimum 20 zile, maximum 30 zile. Prin excepție, în cazul în care imaginile sunt folosite în investigarea unor incidente, le putem păstra până la finalizarea investigației.
Transferul datelor captate prin sistemul IP-CCTV:
Societatea poate colabora cu prestatori de servicii specializați pentru operarea, asistența tehnică și întreținerea sistemului IP-CCTV. Societatea selectează atent astfel de prestatori, cărora nu le permite să prelucreze datele dumneavoastră cu caracter personal altfel decât conform instrucțiunilor Societății și doar în scopul furnizării serviciilor contractate.
De asemenea, putem comunica informațiile stocate de sistemul IP-CCTV către autoritățile competente, la solicitarea acestora. Nu au loc transferuri periodice sau de rutină.
1.12. Date personale ale minorilor sub 16 ani:
În cadrul programului de fidelizare se pot înscrie doar persoanele care au împlinit 16 ani. Nu prelucrăm datele personale ale minorilor sub 16 ani.
1.13. Categorii speciale de date cu caracter personal:
Termenul „categorii speciale de date cu caracter personal“ se referă la datele ce privesc originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filosofice ori apartenența la sindicate, precum și prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală ori orientarea sexuală.
În general, nu colectăm astfel de date decât dacă doriți dvs. să ni le oferiți. Putem folosi datele privind sănătatea furnizate de dvs. pentru a vă servi mai bine și a vă îndeplini nevoile speciale (de exemplu, pregătirea mâncării fără includerea unor alimente la care sunteți alergic, furnizarea accesului pentru persoanele cu dizabilități).
- SCOPURILE PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL SUNT:
Societatea prelucrează datele cu caracter personal menționate la secțiunea 1 de mai sus, direct sau prin intermediul împuterniciților, în următoarele scopuri:
2.1. DACĂ SUNTEȚI CLIENT:
2.1.1. În vederea îndeplinirii intereselor legitime ale Societății în contextul îndeplinirii obiectivului său de activitate:
- În cazul vizitatorilor Site-ului
Scop: Asigurarea funcționării corespunzătoare și îmbunătățirii Site-ului în contextul prelucrării de date ale vizitatorilor Site-ului (a se vedea punctul 1.1 de mai sus).
Temei: Interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim și de a oferi servicii conforme cu standardele clienților noștri.
- În cazul completării formularului de contact
Scop: Îmbunătățirea serviciilor, gestionarea reclamațiilor, sugestiilor sau a oricăror solicitări pe care ni le transmiteți prin formularele de contact pentru a ne asigura că v-ați simțit bine la noi (a se vedea punctul 1.2 de mai sus).
Temei: Interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim și de a oferi servicii conforme cu standardele clienților noștri.
- În cazul completării formularului de rezervări
Scop: Pentru rezervarea unui/mai multor locuri în cadrul locațiilor Societății, pentru a răspunde solicitărilor de oferte sau de rezervare transmise de dvs. (a se vedea punctul 1.3 de mai sus).
Temei: Încheierea unui contract.
- În cazul transmiterii unui email
Scop: Gestionarea reclamațiilor, sugestiilor sau a oricăror solicitări pe care ni le transmiteți prin formularele de contact (a se vedea punctul 1.4 de mai sus).
Temei: Interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim și de a oferi servicii conforme cu standardele clienților noștri.
- În cazul transmiterii unei comenzi cu ridicare sau livrare
Scop: Prelucrăm datele dvs. personale pentru a putea îndeplini comenzile efectuate de dvs., indiferent dacă optați pentru a le servi în locație, sau pentru ridicare personală sau livrare (a se vedea punctul 1.5 de mai sus).
Temei: Încheierea unui contract.
- În cazul completării formularului de feedback
Scop: Îmbunătățirea serviciilor, gestionarea reclamațiilor, sugestiilor sau a oricăror solicitări pe care ni le transmiteți prin formularele de contact pentru a ne asigura că v-ați simțit bine la noi (a se vedea punctul 1.7 de mai sus).
Temei: Interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim și de a oferi servicii conforme cu standardele clienților noștri.
- Desfășurarea programului de fidelizare Manufaktura Coffee App
Scop: De a oferi diverse beneficii în cadrul locațiilor Societății (de exemplu, salvăm informații cu privire la notele dvs. de plată pentru a vă putea introduce în cont punctele care reprezintă 10% din valoarea notelor de plată) (a se vedea punctul 1.6 de mai sus).
Temei: Încheierea și executarea unui contract.
- Comunicări de marketing în cadrul programului de fidelizare Manufaktura Coffee App
Scop: Prelucrăm datele dvs. personale în scopuri de marketing, precum newslettere comerciale și comunicări de marketing privind produse și servicii noi sau alte oferte despre care credem că ar putea fi de interes pentru dvs., în calitate de membru.
Temei: Ne bazăm pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor pe care le considerăm de interes pentru dvs. (a se vedea „Dreptul la opoziție” din Secțiunea „Drepturile dumneavoastră”). Aveți dreptul de a vă opune acestei prelucrări anterior începerii prelucrării, prin debifarea căsuței corespunzătoare comunicărilor de marketing în cadrul procesului de creare a unui cont.
- Monitorizarea și analiza interacțiunilor cu programul de fidelizare pentru oferirea unei experiențe personalizate în cadrul locațiilor Manufaktura
Scop: În vederea furnizării unor servicii personalizate, sunt analizate tranzacțiile, frecvența și locațiile frecventate pentru a oferi bonusuri sau oferte personalizate pe baza interacțiunilor dvs. (de exemplu, acordarea unei cafele gratuite în locația preferată dacă în decurs de 2 săptămâni s-au consumat 5 cafele sau oferirea unui cupon pentru categoria dvs. preferată de produse).
Temei: Interesul nostru legitim de a vă oferi cea mai bună experiență în calitate de membru al programului de fidelizare, inclusiv prin intermediul ofertelor personalizate (a se vedea „Dreptul la opoziție” din Secțiunea „Drepturile dumneavoastră”). Aveți dreptul de a vă opune acestei prelucrări anterior începerii prelucrării, prin debifarea căsuței corespunzătoare cadourilor personalizate în cadrul procesului de creare a unui cont Manufaktura Coffee App.
- Alte comunicări: prin e-mail, poștă, telefon sau SMS
Scop: Aceste comunicări vor fi făcute pentru un motiv specific precum: (i) pentru a răspunde cererilor dumneavoastră; (ii) dacă nu ați finalizat o rezervare online, este posibil să vă trimitem un e-mail pentru a vă reaminti să finalizați rezervarea; (iii) pentru a vă informa despre modalitatea în care au fost soluționate plângerile și/sau incidentele apărute în perioada petrecută în locația noastră.
Temei: Interesul nostru legitim de a oferi servicii la cele mai înalte standarde prin soluționarea eventualelor cereri/plângeri și pentru a vă asigura de întreaga noastră disponibilitate.
- Analiză, îmbunătățire și cercetare
Scop: Pentru a asigura constant evoluția calitativă a serviciilor noastre, avem grijă să analizăm fiecare plângere/sugestie din partea dvs., astfel că folosim datele telefonului dvs. (număr, versiune sistem, istoricul accesărilor) pentru a soluționa anumite defecțiuni tehnice ce pot apărea, astfel încât să puteți folosi aplicația de fidelizare oricând.
Temei: Ne bazăm pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor dvs. și ale Brandului Manufaktura.
Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul dvs. înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă aducem la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră. Vom include un link de dezabonare pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți să vă mai trimitem mesaje. În cazul în care link-ul de dezabonare nu funcționează din motive tehnice, vă rugăm să ne contactați la adresa office@manufakturacafe.ro.
2.2. Dacă sunteți potențial angajat:
Scop: Evaluarea aplicației dvs. de angajare (a se vedea punctul 1.8 de mai sus).
Temei: Încheierea unui contract.
2.3. Dacă sunteți angajat:
Vă rugăm să vedeți politica de confidențialitate aferentă angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la departamentul de resurse umane (a se vedea punctul 1.9 de mai sus).
2.4. Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri:
Scopul: Derularea relațiilor contractuale cu furnizorii sau partenerii noștri de afaceri
Temei: Încheierea unui contract.
Pentru toate categoriile de persoane menționate anterior, putem procesa datele dumneavoastră personale în cadrul următoarelor activități:
- a) Restructurări, reorganizări interne sau vânzări de active/părți sociale/acțiuni:
- Scop: Prelucrarea datelor personale pentru efectuarea operațiunilor de restructurare sau reorganizare.
- Temei: Interesul legitim de a realiza aceste operațiuni, mai ales în situațiile în care acestea nu ar putea fi desfășurate fără prelucrarea datelor personale. Vă asigurăm că orice prelucrare va fi efectuată conform prezentei politici și prin măsuri ce garantează confidențialitatea datelor dumneavoastră.
- b) Securitate:
- Scop: Prelucrarea datelor personale pentru protejarea bunurilor și integrității fizice a persoanelor.
- Temei: Interesul nostru legitim de a asigura protecția bunurilor și a persoanelor, inclusiv protecția restaurantului.
- c) Motive juridice:
- Scop: În anumite situații, este necesară prelucrarea datelor pentru soluționarea disputelor sau reclamațiilor, pentru respectarea reglementărilor legale aplicabile, pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a răspunde solicitărilor organelor publice.
- Temei: Obligația legală de a divulga date cu caracter personal autorităților publice sau interesul legitim de a rezolva eventualele dispute și/sau reclamații.
- Modalități de colectare a datelor personale de către Site ServUs:
Datele personale ale persoanelor vizate sunt colectate în trei moduri:
- a) Date colectate direct de la utilizator:
Datele personale furnizate în mod direct de utilizator, necesare pentru utilizarea funcționalităților site-ului (ex. nume, prenume, date de contact, livrare și facturare).
Dacă accesați serviciile de asistență, putem solicita adresa de e-mail sau numărul de telefon. Ne rezervăm dreptul de a înregistra comunicările realizate în scopul îmbunătățirii serviciilor. Datele sunt păstrate timp de 3 luni pentru a rezolva cererea dumneavoastră.
Aceste date sunt utilizate pentru:
- Contactarea pentru soluționarea reclamațiilor/solicitărilor.
- Colectarea altor date personale, dacă sunt necesare pentru scopurile specificate.
- b) Date de trafic provenite din browser:
Când vizitați un site, se colectează automat informații precum adresa IP, ora vizitei, locul de unde ați intrat și paginile vizitate. Site ServUs înregistrează aceste date pentru o perioadă determinată și folosește servicii externe de analiză, precum Google Analytics.
Aceste date sunt utilizate pentru:
- Îmbunătățirea site-ului și a serviciilor.
- Asigurarea securității și prevenirea fraudelor.
- c) Date obținute prin cookie-uri plasate de website:
Pentru mai multe detalii, consultați Politica de Cookie, va rugăm sa consultați Politica noastră de Cookie.
- CĂTRE CE PERSOANE TRANSMITEM DATELE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?
Pentru a vă furniza produsele și serviciile solicitate și pentru a opera în mod eficient, datele dumneavoastră cu caracter personal sunt transmise către terțe părți în scopurile declarate de website, conform detaliilor de mai jos:
Categorie de date | Destinatar | Scop |
Date din contract (nume, adresa de livrare, date comanda, telefon) | Firma de curierat | Livrarea comenzilor |
Date din contract (nume, adresa de facturare, date comanda, email, telefon) | Serviciul de contabilitate | Obligatii fiscale |
Date din contract (nume, adresa de facturare, date comanda, email, telefon) | Furnizori care asigura hosting /suport tehnic platforma online, solutii software, servicii IT | Asigurarea functionalitatii si mentenantei website-ului si a serviciilor solicitate |
Date de contact (numar de telefon, nume, adresa de livrare) si consimtamantul privind comunicarile de marketing prin SMS | Firma care asigura functionalitatea preluarii apelurilor telefonice | Pentru preluarea comenzilor telefonice si pentru inregistrarea consimtamantului dvs. cu privire la comunicarile de marketing prin SMS |
Date din contract (nume, adresa de livrare, date comanda, telefon) | Partener colaborator de livrare a produselor | Pentru livrarea produselor comandate |
Doar informatiile strict necesare pentru realizarea scopului, doar informatiile solicitate de catre Autoritati conform legislatiei in vigoare si politicilor aplicabile | Autoritati si / sau institutii publice | Pentru respectarea dispozitiilor legale , pentru a raspunde solicitarilor acestora, pentru motive de interes public ( ex: siguranta national) |
Toata Datele colectate – mentionate mai sus (nume, adresa de livrare, date comanda, telefon), frecventa | Membrii Echipei Manufaktura in calitate de persoane imputernicite sau operatori asociati | Pentru scopuri similar sau in legatura cu cele pentru care au fost colectate |
Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.
- COLECTĂM DATE PERSONALE DE LA TERȚI?
Pentru a vă oferi nivelul așteptat de ospitalitate și a vă furniza cel mai bun nivel al serviciilor, este posibil ca datele personale furnizate catre Manufaktura să fie transmise către toate locațiile ce fac parte din grupul Manufaktura. De asemenea, datele dvs. personale pot fi transmise și către partenerii noștri de afaceri și alte terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:
- a) Locații Manufaktura: pentru scopuri similare sau în legătură cu cele pentru care acestea au fost colectate.
- b) Parteneri precum: BestJobs, publi24, OLX, licee profesionale si scoli vocationale, LinkedIn, alti furnizori de formare profesionala în vederea angajării de personal.
- c) Co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizam promoții, loterii, tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru loterii și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la loterii sau concursuri, putem colecta datele dvs. personale de la sponsorul colaborator sau de la un sponsor terț în vederea organizării acestora și pentru acordarea premiilor.
În orice caz, vă asigurăm ca datele dvs. colectate de la terți vor fi prelucrate în aceleași condiții ca și cum ar fi fost colectate direct de la dvs. De asemenea, nu vom colecta decât ceea ce este necesar îndeplinirii scopurilor noastre (a se vedea Secțiunea “IN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI SUNT PRELUCRATE DATELE DVS PERSONALE?”).
În plus, în momentul în care vă vom contacta pentru prima dată, vă vom aduce la cunoștință, în primul rând, sursa din care am obținut datele dvs. personale.
- FURNIZAREA DE CĂTRE DVS. A DATELOR PERSONALE ALE ALTOR PERSOANE FIZICE
Dacă ne furnizați datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să le comunicați înainte de această dezvăluire și modalitatea în care acestea urmează a fi prelucrate, așa cum este descris în această politică de confidențialitate.
- Transferul datelor dumneavoastră în afara UE/SEE
Majoritatea persoanelor împuternicite cu care lucrăm se află în Uniunea Europeană, iar cele din Statele Unite sunt înrolați în cadrul programului Scutului de Confidențialitate (Privacy Shield) Statele Unite – Uniunea Europeană.
Deși legile privind protecția datelor din aceste țări terțe pot fi diferite față de cele din țara dumneavoastră, vom lua măsurile necesare pentru a ne asigura că datele dumneavoastră personale sunt procesate conform acestei politici și în concordanță cu legislația aplicabilă.
- Durata prelucrării datelor dumneavoastră
Datele dumneavoastră personale sunt păstrate pe toată perioada necesară realizării scopurilor detaliate în prezenta politică, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă. (Spre exemplu, înregistrările camerelor de supraveghere nu vor fi păstrate mai mult de 30 de zile.)
De exemplu, istoricul comenzilor dumneavoastră este păstrat pe o perioadă de 2 ani, iar contul dumneavoastră este păstrat pe o perioadă de 2 ani.
Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dumneavoastră personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligația impusă de lege de a păstra datele dumneavoastră personale, vom șterge/distruge informațiile dumneavoastră personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor, dacă nu există perspectiva serioasă de angajare în viitor).
Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod care asigură eliminarea lor în totalitate, iar dacă acestea vor fi salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.
- Drepturile dumneavoastră în calitate de persoană vizată
Conform legii, vă sunt recunoscute următoarele drepturi:
- a) Dreptul de acces – Ne puteți solicita (i) o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și (ii) o copie a datelor dumneavoastră personale pe care le deținem (Art. 15 din GDPR);
- b) Dreptul la rectificare – Puteți să ne solicitați să modificăm datele dumneavoastră personale incorecte ori, după caz, completarea datelor care sunt incomplete (Art. 16 din GDPR);
- c) Dreptul la ștergere (“dreptul de a fi uitat”) – În anumite situații (spre exemplu: (i) cazul în care datele au fost colectate ilegal, (ii) data limită pentru stocarea datelor a expirat, (iii) v-ați exercitat dreptul la opoziție sau (iv) prelucrarea datelor se realiza pe baza de consimțământ și v-ați retras consimțământul), ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre dumneavoastră (Art. 17 din GDPR);
- d) Retragerea consimțământului și dreptul de opoziție – Puteți să vă retrageți oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor pe baza de consimțământ. De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrărilor pentru scop de marketing, inclusiv profilărilor efectuate în acest scop, precum și prelucrărilor bazate pe interesul legitim al societății, din motive care țin de situația dumneavoastră specifică.
În cazul în care folosim datele dumneavoastră personale pe baza consimțământului dumneavoastră, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. În această situație, datele dumneavoastră nu vor mai fi prelucrate de noi, cu excepția cazului în care o dispoziție legală ne obligă la păstrarea și arhivarea acestora. În orice caz, vă vom informa dacă există o astfel de prevedere legală și o vom indica în mod expres.
- e) Dreptul de a restricționa prelucrarea – În anumite situații (spre exemplu: cazul în care este contestată exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrării), ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră pentru o anumită perioadă (Art. 18 din GDPR);
- f) Dreptul la portabilitatea datelor – În măsura în care prelucrăm datele prin mijloace automate, puteți să ne solicitați, în condițiile legii, să furnizăm datele dumneavoastră într-o formă structurată, utilizată frecvent și care poate fi citită în mod automat. Dacă ne solicitați acest lucru, putem să transmitem datele dumneavoastră unei alte entități, dacă este posibil din punct de vedere tehnic.
- g) Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere – Aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) în cazul în care considerați că v-au fost încălcate drepturile sau de a depune o acțiune în instanță. Datele de contact ale acestei Autorități sunt: Autoritatea Națională pentru Supravegherea Datelor cu Caracter Personal din România, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România, anspdcp@dataprotection.ro.
Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa prin e-mail la adresa: office@manufakturacafe.ro
Conform GDPR, avem obligația să vă răspundem la cerere în termen de maxim o lună.
- Existenta unui proces decizional automatizat
Nu folosim procese decizionale automate sau profilare cu efecte juridice sau care vă afectează în mod similar pe site-ul nostru.
- Siguranța datelor dumneavoastră
Tratăm securitatea dumneavoastră personală cu seriozitate; de aceea, luăm măsuri importante de securitate necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale.
Solicităm și furnizorilor noștri de servicii, precum și partenerilor de afaceri, să întreprindă toate măsurile necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date.
- LINKURI CĂTRE ALTE SITE-URI WEB
Site-ul nostru conține linkuri către site-uri terțe. Rețineți faptul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, păstrarea, partajarea sau dezvăluirea datelor sau informațiilor de către astfel de terțe părți. În cazul în care folosiți sau furnizați informații pe site-urile terților, se aplică termenii și politica de confidențialitate a site-urilor respective.
Vă sfătuim să citiți politica de confidențialitate ale site-urilor pe care le vizitați înainte de a trimite date personale.
Folosirea serviciilor de internet oferite de restaurantele noastre cade sub incidența termenilor de utilizare și a politicii de confidențialitate ale furnizorilor de internet. Puteți accesa termenii și politicile respective utilizând linkurile de pe pagina de autentificare a serviciului respectiv sau vizitând site-ul web al furnizorului de internet.
- ÎNTREBĂRI SAU RECLAMAȚII
Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dvs. personale sau dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, sunteti binevenit(ă) să ne contactați în scris la următoarea adresă de e-mail: office@manufakturacafe.ro
De asemenea, în măsura în care nu dispuneți de mijloace electronice sau nu doriți să le folosiți, puteți formula o cerere scrisă pe care o depuneți la adresa Jud. Ilfov, Str. Oituz nr. 47, et. 3, ap. 1
Pentru orice alte informații suplimentare, ne puteți contacta la adresa de e-mail: office@manufakturacafe.ro
Ulterior transmiterii cererii, un reprezentant al Manufaktura va lua legătura cu dvs. și va solicita informații suplimentare pentru identificarea dvs. și facilitarea exercitării dreptului. Este important să dați curs solicitării reprezentantului Manufaktura și să furnizați toate informațiile necesare pentru a vă putea identifica, în caz contrar, din motive de securitate, vom fi nevoiți să respingem cererea dvs.
În orice caz, vom răspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii.
În măsura în care nu sunteți satisfăcut cu modalitatea în care v-a fost soluționată cererea, puteți depune o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
- Modificări ale politicii de confidențialitate
Această politică de confidențialitate se poate modifica în conformitate cu schimbările legislației privind protecția datelor sau în baza unor modificări ale serviciilor noastre sau ale modalității de organizare din când în când. Dacă vom efectua modificări materiale, vom publica un link către politica revizuită pe pagina principală a site-ului nostru. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor și libertăților dumneavoastră (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dumneavoastră personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această prelucrare.
Ultima modificare: 26.02.2025